A Codra Kft. felvételt hirdet termékmenedzser munkakörbe. Olyan pályázók jelentkezését várjuk, akik új ismeretekre, kihívásokra vágynak, és motiváltak arra, hogy aktívan részt vegyenek az informatikai nagykereskedelmi piac lendületes fejlődésében.
Feladatok:
- beszállítókkal történő kapcsolattartás
- termékek leírásának készítése
- viszonteladókkal és retail áruházakkal történő kapcsolattartás
- akciók, promóciók tervezése
- marketing anyagok fordítása
- rendelés kalkuláció.
Elvárások:
- minimum középfokú végzettség
- jó fellépés és kommunikációs képzettség (megnyerő egyéniség)
- munkabírás, csapatszellem
- tanulási készség
- hasonló pozícióban szerzett gyakorlat előnyt jelent
- pályakezdőket is szívesen várunk
- angol nyelvtudás
Előnyök:
- Microsoft Dynamics vagy Progen sERPa rendszer ismerete
- Web 2.0 rendszerek ismeret
Amit kínálunk:
- Hosszú-távú munkalehetőség, egy magyar hátterű cégnél, (8 órás) alkalmazotti státuszban,
- Előrelépési lehetőség,
- Folyamatos szakmai fejlődés
- Legkorszerűbb technikai eszközök; okos telefon, mobil internet, high end számítógép
- Kellemes munkahelyi légkör
- Számos kedvezményes vásárlási lehetőség
Az állásra e-mailben lehet jelentkezni, az önéletrajz és a motivációs levél egyidejű elküldésével az info(kukac)codra(pont)hu e-mail címen. Kérjük, hogy levelében fizetési igényét is jelölje meg.