Icarus e600 teszt – kézikönyvtár a hollandoktól

2011.05.03. 14:22 Codra

Végre eljött, amire már nagyon-nagyon régóta vártam, ugyanis a kezeim közé kerültek az Icarus termékek. Nem akarom, hogy a fejemben, vagy a bejegyzésekben kialakuljon az őskáosz, ezért valamiféle menetrendet próbáltam beiktatni a termékek tesztelésében és véleményezésében.
A következőképpen fognak alakulni a tesztek:

18. Hét: (tehát a mostani) Icarus Go E600
19. Hét: Icarus Sense E650
20. Hét: Icarus T750 7” tablet

Ahogy először a kezembe vettem az E600-at az első kérdés, ami eszembe jutott az volt, hogy „Ez minden?” Ennyi a cucc? Igen, de ahogy körbekukkantottam a piacon, az összes többi e-book is ilyen, úgyhogy a kezdeti megilletődöttségem el is múlt, 10 perc múltán már azon gondolkodtam, hogy hiányolok-e valamit a termékből, ami nélkül nem olvasás az olvasás…

A kijelző 6"-os

Mielőtt megkaptam volna az e-book-ot egy kicsit utána olvastam és több helyen is arra bukkantam, hogy a kijelző leginkább a régi mobiltelefonokéra hasonlít. Bármennyire néztem a kijelzőt, nem véltem benne felfedezni semmilyen szinten a leharcolt Alcatel 313-as telefonomat. Számomra inkább hasonlít egy szürke papírlapra, vagy arra a nagyon régi gyerekjátékra, amire mágnesceruzával lehetett rajzolni/írni.

Alsó gombsor – nem kell doktori a kezeléséhez

Kicsit jobban belemélyedve (Mark F. Wilson – Halálzóna című könyvébe) ténylegesen jó vele az olvasás. Kiemelten figyeltem arra, hogy mikor fájdul meg a fejem vagy a szemem, vagy mikor kezdek a komfortérzésemből veszteni. 10-30 oldalnyi olvasás után nem tapasztaltam semmi ilyesmit, de ha esetleg mégis előfordul bármi fiziológiai probléma a készülék miatt, akkor ígérem updatelek.

Nem bántja a szemet

A betűk mérete nekem akkor felelt meg igazán, ha oldalra fordítottam az E600-at, így viszont kicsit többet kellett lapozni…ennyi hibát találtam benne. Mellesleg számos módon nagyíthatunk, nekem körülbelül 15 másodperc volt, amíg megtaláltam azt a fajtát, amin igazán kényelmes olvasni.

Oldalsó gomberdő – a menünél és a nagyításnál érdekes

Az Icarus Go E600 egy tipikusan olyan termék, ami csak azután kell az embernek, ha egyszer kipróbálta, vagy ha a szakmájából adódóan naponta rengeteget kell olvasni. Főleg az utóbbinál nem mindegy, hogy az ember olyan vérvörös szemekkel botorkál haza, hogy 10 méterenként megállítja egy rendőr drog- és vagy alkoholszonda vizsgálat végett vagy esetlegesen lát is, (legalább) amíg hazaér.

Csatik:3,5mm jack, töltő (nem miniusb!), SD kártyaslot

Én csak remélni tudom, hogy az elkövetkezendő években az online e-book áruházak Magyarországon nagy népszerűségnek fognak örvendeni…és szívem szerint kifejteném az átlag könyvolvasásra fordított éves időt (összehasonlítva mondjuk a bulvármédia előtt/mellett eltöltött idővel), de ez talán egy másik bejegyzés témája lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://codra.blog.hu/api/trackback/id/tr32988521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
 
 
süti beállítások módosítása